adidas

adidas – Creating the New!
adidas je druhý největší světový výrobce sportovního zboží a i přední firmou v oblasti inovace a designu. Tomu vděčí adidas především díky vášni ke sportu. Firma přišla při vývoji na kloub tomu, jak vyrábět vysoce kvalitní sportovní oblečení a fitness stroje značky adidas. I samotní špičkový sportovci sází na tuto vynikající kvalitu produktů. adidas se inspiruje každý den novými trendy.

Jako průkopník v odvětví sportovního oblečení si společnost adidas získala i domácnosti: není tomu dlouho, kdy se v jejich sortimentu objevili nové produkty: běžecký pás T-16 a ergometr C-16, zajímavé fitness stroje vhodné pro domácí využití a pro účinný vytrvalostní trénink.
adidas - Přehled všech kategorií (25)

Všestrannost značky adidas

adidas následuje svůj ambiciózní cíl, který má sportovcům různé úrovně dopomoci dosáhnout špičkových výkonů. Aby toho mohli dosáhnout, nabízí adidas jakémukoli sportovci ten nejlepší produkt ke sportovní aktivitě. Cíl známé značky adidas s motivem třech proužků.

S více jak 660 milióny produktů za rok sleduje adidas svou strategii značky. Ať už se jedná o špičkového sportovce či módního fanouška: produkty značky adidas jsou vhodné pro každého, kdo chce být zároveň individuální. adidas nabízí ve svém sortimentu obrovskou paletu produktů pro všestranné spektrum zákazníků – pro celou oblast sportu.

V internetovém obchodě T-Fitness lze zakoupit kromě sportovního oblečení a sportovní obuvi adidas také vynikající výbavu pro box či stolní tenis, fitness stroje pro funkční trénink, posilovací lavice a stanice na velkou činku, tak jako sporttestery a další příslušenství.

V září roku 2016 zavedl obchod T-Fitness do sortimentu navíc běžecký pás adidas T-16 a ergometr adidas C-16, první fitness stroje této společnosti – se znakem třech proužků!

adidas v kostce

Cílem společnosti adidas je stát se tím celosvětově nejlepším producentem sportovního zboží. Aby se cíle dosáhlo, stará se o tuto sportovní oblast s obrovským zapálením více jak 53.000 zaměstnanců ve více než 160 zemích. S nasazením, horlivostí a týmovým duchem adidas neustále vytváří nové inovace a klade nová měřítka ve sportu a fitness. Jako globální firma jedná adidas zodpovědně k sociálnímu a životnímu prostředí, cenící si rozmanitost.

Jak vše začalo

Každá velká společnost začala kdysi s malým počtem zaměstnanců a na malé ploše. Úspěšný příběh značky adidas začal v roce 1920 v jedné malé umývárně ve středních Frankách, ve které si bratři Dassler pohrávali s výrobou sportovních bot, které by co nejlépe pasovaly na chodidlech tehdejších sportovců. Tím začala tato mise, poskytnout každému sportovci ten nejlepší produkt pro konkrétní sportovní aktivitu. V roce 1949 založil Adolf Dassler tzv. „Továrnu na výrobu sportovní obuvi Adi Dassler adidas“ a v tom samém dni nechal registrovat známou značku se 3 proužkami.

Tento „bernský zázrak“ popoháněl dopředu rozrůstající se úspěch značky adidas po celém světě. Možnost výměny šroubovacích kolíků na mimořádně lehkých kopačkách pro německé národní družstvo přepsala v roce 1954 svoji historii - značka adidas se tak stala celosvětově známým pojmem na všech fotbalových hřištích.

adidas slavil své velké vítězství, avšak od neustálého vymýšlení nových výzev neupustil. Sportovní firma se neustále vyvíjela a měnila s dobou. I dnes se adidas dívá neustále dopředu, na své vlastní kořeny však nezapomíná.
Fitness stroje
nyní osobně vyzkoušejte přímo na místě!
67x v Evropě
Evropská jednička v oblasti fitness strojů
67x v Evropě